понеділок, 13 квітня 2020 р.

            Дистанційне навчання 14.04.2020
Математика
РОЗВЯЗУЄМО ЗАДАЧІ НА РІЗНИЦЕВЕ ПОРІВНЯННЯ

Вітаю! Рада зустрічі на нашому дистанційному уроці! Крок за кроком ви будете виконувати завдання! Бажаю успіху!
Зверни увагу!
1.Йди крок за кроком.
2.Читай уважно завдання.
3.При потребі звертайся за допомогою до дорослих.
Для виконання завдань підготуй: підручник, робочий зошит, ручку.
КРОК 1
Запиши   14 квітня
       Дистанційне навчання
КРОК 2
Каліграфічна хвилинка
-          Назвіть число, більше 2, але менше 4 (3)
-          Яке число отримаємо, якщо запишемо поряд дві трійки? (33)
-          Назвіть усі двоцифрові числа, що у своєму складі мають 3 десятки у межах 100. Запишіть їх. (30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
КРОК 3
Повторіть таблицю множення на 3
КРОК 4
Порівняй вирази і запиши. Завд. 2 с.125
КРОК 5
Відпочинь
КРОК 6
Переходемо до розв’язання задач
Задача 3(1)
Прочитай декілька разів умову задачі. Зверни увагу на запитання.
Світлана – 2 б. – по 5 кв. взяти ? разів
Надійка – 3 б. – по 7 кв. взяти ? разів              ? кв.
1.Скільки квітів використала Світлана? 5*2=10(кв.)
2.Скільки квітів використала Надійка? 7*3=21 (кв.)
3.Скільки всього квітів використали дівчатка? 10 + 21 =31(кв.)
Задача 3(2)
Світлана – 2 б. – по 5 кв. взяти ? разів
Надійка – 3 б. – по 7 кв. взяти ? разів
Зверніть увагу на запитання? Це задача на порівняння, то яку дужку поставимо в короткій умові? І пригадай, якщо задача на порівняння, то якою дією будемо розв’язувати 3 дію? Розв’яжи задачу самостійно.
Якщо ти розв’язав задачу і отримав таку відповідь, то ти молодець.
Відповідь: на 11 квітів більше використала Надійка, ніж Світлана.
КРОК 7
Продовж речення.
Мені найбільше сподобалося…
Мені було складно…
Українська мова і читання
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ. ЗАПРОШЕННЯ.
ВЧИСЬ:
крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно;
розпізнавати прийменники і складати з ними словосполучення;
складати запрошення;
самостійно виконувати завдання на вибір;
вести записи охайно й розбірливо.

Немає коментарів:

Дописати коментар