Дистанційне навчання 17.04.2020
Вітаю! Рада зустрічі на нашому дистанційному уроці! Крок за кроком ви будете виконувати завдання! Бажаю успіху!
ПИШИ В ЗОШИТІ
ПОПРАЦЮЙ З ТЕКСТОМ
ЧИ ЗНАЄШ ТИ? Прочитай текст. Розкажи про птаха 3 реченнями.
ПРАЦЮЙ В ДРУКОВАНОМУ ЗОШИТІ
Математика
РОЗВ’ЯЗУЄМО
ЗАДАЧІ НА ЗБІЛЬШЕННЯ АБО ЗМЕНШЕННЯ ЧИСЛА
НА КІЛЬКА ОДИНИЦЬВітаю! Рада зустрічі на нашому дистанційному уроці! Крок за кроком ви будете виконувати завдання! Бажаю успіху!
Зверни увагу!
1.Йди крок за кроком.
2.Читай уважно завдання.
3.При потребі звертайся за допомогою до дорослих.
Для виконання завдань підготуй: підручник, робочий зошит,
ручку.
КРОК 1
Запиши 17 квітня
КРОК 1
Відгадай загадку і намалюй графічний диктант.
КРОК 2
Повторимо таблицю
множення 4
КРОК 3
Порівняй вирази. Завд. 2, с.127
КРОК 4
Робота над задачею 3, с.127
-
Прочитайте уважно задачу.
-
Поясніть, що відомо в задачі.
-
Яке запитання задачі?
-
Поясніть значення кожного числа в задачі.
-
Розгляньте два способи розв’язання задачі.
-
Складіть і запишіть обернену задачу, щоб шуканим було
число 8.
-
Доберіть до одержаної задачі опорну схему та доповніть
її.(Троє дівчаток робили для себе
віночки. Для оздоблення одного віночка потрібно 4 стрічки. Дівчатка нарізали
стрічок на 4 менше, ніж потрібно. Скільки стрічок уже нарізали дівчатка?)
-
Запишіть розв’язання задачі.
КРОК 5
Підсумок.
Продовж речення: «Знаю … Можу… Навчився(лася) краще…
Потренуюся ще …»
Українська
мова і читання
ПОНЯТТЯ
ПРО РЕЧЕННЯ
ПРИГОТУЙ:
- підручник і робочий зошит
- кольорові ручки та олівці
ВЧИСЬ:
крокувати за інструкціями уроку :
УВАЖНО ЇХ
ЧИТАТИ
·
СКЛАДАТИ РЕЧЕННЯ
·
СПИСУВАТИ РЕЧЕННЯ
·
ВСТАНОВЛЮВАТИ МЕЖІ РЕЧЕНЬ
·
самостійно
виконувати завдання на вибір вести записи охайно та розбірливо
СЬОГОДНІ:
ТЕМА. ПОНЯТТЯ ПРО РЕЧЕННЯ.
Підручник с. 70, друкований зош. С. 38
ПОМІРКУЙ!
ІНТЕРВ'Ю: (спробуй дати відповіді на мої питання самостійно)
·
ЩО ТАКЕ
РЕЧЕННЯ?
·
ЩО ТИ ЗНАЄШ
ПРО РЕЧЕННЯ?
·
ЯК ЗАПИСУЮТЬ
РЕЧЕННЯ?
·
ЯК ПИШУТЬ
ПЕРШЕ СЛОВО В РЕЧЕННІ?
·
ЯК ПИШУТЬ
СЛОВА В РЕЧЕННІ?
·
СКІЛЬКИ СЛІВ
МОЖЕ БУТИ У РЕЧЕННІ?
ПЕРЕВІР СЕБЕ!
Розгорни
підручник на с. 70 і прочитай правило. перевір себе чи ти правильно дав
відповіді на мої питання.
·
Що ти
дізнався у правилі, про що я тебе не запитувала?
·
Постав
питання своїм рідним.
·
Які питання
можеш поставити до правила?
·
Тепер можеш
сказати, хто з дітей, зображених на малюнку дав правильні відповіді? Чому?
СПИШИ
Розгорни
свій зошит і запиши, речення Максима.
Подивись на малюнок, які у тебе враження?
А тепер склади своє речення за малюнком.
А тепер склади своє речення за малюнком.
ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО
Ти знаєш,
що перші квіти, які розцвітають навесні називають першоцвітами?
Переглянь відео. Впізнав проліски?
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=4TVLoQenZ0A&feature=emb_logoПереглянь відео. Впізнав проліски?
ПИШИ В ЗОШИТІ
А тепер розгорни підручник на
с. 70 і знайди завдання 3. Прочитай. Що не так?
·
Запиши
речення так, щоб усі слова в них були пов'язані між собою.
ВІДГАДАЙ
Впізнав квітку?
Впізнав квітку?
У її назві можна прочитати слово МЕД.
Знайди у завданні 5 в підручнику на с. 70 слова і склади з них речення
Знайди у завданні 5 в підручнику на с. 70 слова і склади з них речення
ВІДПОЧИНЬ
·
Порелаксуй.
Послухай звуки весняного лісу.
·
Що ти
відчуваєш?
·
Склади
речення, які виражають твої думки. Поділись ними з рідними!
https://www.youtube.com/watch?v=ZlXBmHOWzL4&feature=emb_logoПОПРАЦЮЙ З ТЕКСТОМ
·
Пригадай,
які розділові знаки можуть стояти в кінці речення. Чому?
·
Як
встановити межі речення? Що треба знати? (дивись у правило)
·
прочитай
текст у підручнику на с. 70, завдання 4.
·
Про які
квіти іде мова?
·
Чому не
можна зривати першоцвіти?
·
Відредагуй речення:
постав розділові знаки в кінці кожного речення. Пригадай, що речення виражає
закінчену думку.
·
Поміркуй
https://www.youtube.com/watch?v=d4F8IevsENY&feature=emb_logoЧИ ЗНАЄШ ТИ? Прочитай текст. Розкажи про птаха 3 реченнями.
ПРАЦЮЙ В ДРУКОВАНОМУ ЗОШИТІ
Виконай завдання 2 у друкованому
зошиті на с. 38
ПРИГАДАЙ! СКЛАДИ 2
РЕЧЕННЯ ПРО СЬОГОДНІШНІЙ УРОК.
Сьогодні я ..
Сьогодні я ..




Немає коментарів:
Дописати коментар