неділя, 1 листопада 2020 р.

 Дистанційне навчання 02.11.2020

1-2 уроки мова і читання

Тема: « Дзвінкі та глухі приголосні. Чергування приголосних. »

Розглянте уважо

Підручник с.46-47,зошит с.23-24

 Входження в картину 

- Що відбувається? Як ви це зрозуміли? - Де відбуваються ці події? Як ви це зрозуміли? - Коли відбуваються ці події? Як ви це зрозуміли? - Що ви відчуваєте, коли дивитися на цю картину?
 - Що вас дивує на цій картині? - А якщо б на цій картині були ви? Де б ви були? - А як би ви назвали цю картину? 
Доповни речення (Рука) Дівчинка тримає у … бантик. 
(Стрічка) Верхня кришка валізи на … . 
(Гілка) Клунок на … . 
(Капелюх) Дзвоник на … . 
Повідомлення теми та мети уроку. Дзвінкі та глухі приголосні. Чергування приголосних
Записати речення і підкреслити чергування.
Працюємо з підручником, ст. 46, завдання 2


Запам’ятай віршик 
Як виконуєш завдання, 
Не забудь про чергування: 
Як поріг – то «на порозі», 
Якщо ріг – кажи «на розі»,
 Коли рух – то буде «в русі», 
А кожух – то «у кожусі»,
 Як урок – то «на уроці»,
 А як бік – кажи «на боці». 
Робота у друкованому зошиті с.23, завд.3
Знайти у книзі; поїхати по дорозі; .....
Домашнє завдання
Підручник с.47 завдання 5. На завтра на урок обов'язково прочитати в підручнику с. 48-49. Урок буде в zoom


3 урок математика
Тема: ускладнені рівняння
Урок в ZOOM 










Немає коментарів:

Дописати коментар