Дистанційне навчання 02.11.2020
1-2 уроки мова і читання
Тема: « Дзвінкі та глухі приголосні. Чергування приголосних. »
Розглянте уважо
Підручник с.46-47,зошит с.23-24
Входження в картину
- Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
- Де відбуваються ці події? Як ви це зрозуміли?
- Коли відбуваються ці події? Як ви це зрозуміли?
- Що ви відчуваєте, коли дивитися на цю картину?
- Що вас дивує на цій картині?
- А якщо б на цій картині були ви? Де б ви були?
- А як би ви назвали цю картину?
Доповни речення
(Рука) Дівчинка тримає у … бантик.
(Стрічка) Верхня кришка валізи на … .
(Гілка) Клунок на … .
(Капелюх) Дзвоник на … .
Повідомлення теми та мети уроку. Дзвінкі та глухі
приголосні. Чергування приголосних
Записати речення і підкреслити чергування.
Працюємо з підручником, ст. 46, завдання 2
Запам’ятай віршик
Як виконуєш завдання,
Не забудь про чергування:
Як поріг – то «на порозі»,
Якщо ріг – кажи «на розі»,
Коли рух – то буде «в русі»,
А кожух – то «у кожусі»,
Як урок – то «на уроці»,
А як бік – кажи «на боці».
Робота у друкованому зошиті с.23, завд.3
Знайти у книзі; поїхати по дорозі; .....
Домашнє завдання
Підручник с.47 завдання 5. На завтра на урок обов'язково прочитати в підручнику с. 48-49. Урок буде в zoom
3 урок математика
Тема: ускладнені рівняння
Урок в ZOOM
Немає коментарів:
Дописати коментар